Vind hier alle informatie om je wegwijs te maken bij Villandry

Vergoedingen, veelgestelde vragen, werkgevers en bestuursleden.

Vergoedingen

Vervoersvoorzieningen

Extra zorg

75% van de eigen bijdrage, maximaal € 600,- per kalenderjaar.

U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie.

Lees meer
Vergoedingen

Woningsanering

Extra zorg

• De Commissie Materiele hulpverlening beoordeelt de aanvraag en beslist of dat er tot het verstrekken van een vergoeding wordt overgegaan. Maximale vergoeding bedraagt € 600,- en is éénmalig per huishouden. • Vergoeding dient van tevoren aangevraagd te worden.

U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie

Lees meer
Vergoedingen

Bijzondere vergoedingen

Bijzondere situaties

Villandry kan op advies van de commissie materiële hulpverlening een vergoeding verstrekken.

Stuur hiervoor een beschrijving mee waarin u de extra kosten aannemelijk maakt. U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie.Villandry vergoedt alleen als u een medische indicatie heeft. Stuur deze indicatie met uw declaratie mee.

Lees meer
Vergoedingen

Vakantie voor gezinnen met een zorgintensief kind (0-18 jaar) of een individuele vakantie voor een zorgintensief kind waarbij de verzorgingstaak van de ouders/verzorgers wordt overgenomen.

Bijzondere situaties

De Commissie Materiele hulpverlening beoordeelt de aanvraag en of dat er tot het verstrekken van een vergoeding wordt overgegaan.

U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie. Villandry vergoedt alleen als u een medische indicatie heeft. Stuur deze indicatie met uw declaratie mee.

Lees meer
Vergoedingen

Logies bij opname partner in ziekenhuis

Extra zorg

Maximaal € 17,- per nacht

U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie. Villandry vergoedt alleen als u een medische indicatie heeft. Stuur deze indicatie met uw declaratie mee.

Lees meer
Vergoedingen

Hulpmiddelen

Extra zorg

50% van eigen bijdrage, maximaal € 600,- per kalenderjaar. CAK-rekeningen 75% van eigen bijdrage, maximaal € 600,- per kalenderjaar.

U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie. Hulpmiddelen die niet op de lijst staan worden niet vergoed.

Lees meer
Vergoedingen

Woningaanpassing

Extra zorg

• De Commissie Materiele hulpverlening beoordeelt de aanvraag en beslist of dat er tot het verstrekken van een vergoeding wordt overgegaan. Maximale vergoeding bedraagt € 600,- en is éénmalig per kalenderjaar per huishouden. Van CAK-rekeningen wordt 75% van eigen bijdrage vergoed. • Vergoeding dient van tevoren aangevraagd te worden.

U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie

Lees meer
Vergoedingen

Intramurale zorg

Extra zorg

Bij opname lid of partner 50% van de eigen bijdrage, maximaal € 600,- per kalenderjaar.

U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie. Villandry vergoedt alleen als u een medische indicatie heeft. Stuur deze indicatie met uw declaratie mee.

Lees meer
Vergoedingen

Tandtechniek

Medische kosten

50% van eigen bijdrage, maximaal € 165,- per kalenderjaar.

U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie.

Lees meer
Vergoedingen

Thuiszorg

Extra zorg

Voor deze vergoedingen geldt een bijdrage van 75% van de CAK rekeningen met een maximum van € 600,- per kalenderjaar.

Hulp via een erkende instelling voor thuiszorg. U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie.

Lees meer
Vergoedingen

Fysiotherapie / ergotherapie

Medische kosten

50% van eigen bijdrage, maximaal € 300,- per kalenderjaar, met een maximum van € 600,- per gezin.

U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie.

Lees meer
Vergoedingen

Orthodontie voor volwassenen

Medische kosten

50% van eigen bijdrage, maximaal, € 135,- per kalenderjaar.

U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie.

Lees meer
Vergoedingen

Logies bij opname kind en ziekenhuis

Kinderen 0-18 jaar

Maximaal € 17,- per nacht.

U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie. Villandry vergoedt alleen als u een medische indicatie heeft. Stuur deze indicatie met uw declaratie mee.

Lees meer
Vergoedingen

Medicijnen

Medische kosten

Maximaal € 110,- per kalenderjaar

U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie.

Lees meer
Vergoedingen

Orthodontie

Kinderen 0-18 jaar

50% van eigen bijdrage, maximaal € 135,- per kalenderjaar

U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie.

Lees meer
Vergoedingen

(Ortho)pedagogische hulp aan kinderen

Kinderen 0-18 jaar

Maximaal € 600,- per kalenderjaar

U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw beschikking. Villandry vergoedt alleen als u een medische indicatie heeft. Stuur deze indicatie met uw declaratie mee.

Lees meer
Vergoedingen

Psychotherapie

In balans

Maximaal € 600,- per kalenderjaar.

U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie.

Lees meer
Vergoedingen

Consulten + behandelingen

In balans

50% vergoeden met een maximum van € 300,- ter beoordeling van de commissie materiële hulpverlening.

U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie. Een consult dat niet op de lijst staat wordt niet vergoed.

Lees meer
Vergoedingen

Preventie en bevordering goede gezondheid

Vitaliteit

50% vergoeden met een maximum van €300,- ter beoordeling van de commissie materiële hulpverlening.

U dient eerst uw aanvraag bij andere instanties in te dienen. Stuur hiervan de beschikking (afwijzing, toekenning of relevante polisvoorwaarden) altijd mee met uw declaratie.

Lees meer
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Veelgestelde vragen

Waarom stijgt de contributie in 2025?

Deze stijging stelt onze welzijnsvereniging in staat om ook de komende jaren behandelingen te vergoeden die niet (geheel) onder de dekking van uw normale ziektekostenverzekering vallen zonder dat wij hiervoor onze reserves moeten aanspreken.

Veelgestelde vragen

Hoeveel stijgt de contributie?

De contributie per lid stijgt van 39 naar 42 euro. Voor meeverzekerde gezinsleden geldt een extra contributie van 6 euro per persoon per jaar.

Veelgestelde vragen

Hoe is het bedrag van 6 euro per gezinslid tot stand gekomen?

In beginsel zijn  de voordelen van het lidmaatschap groter voor leden die ook declareren voor  gezinsleden. Het aantal declaraties en daarbij horende vergoedingen is minder  groot dan het aantal declaraties en het vergoedingenbedrag voor de leden  zelf. De bijdrage voor gezinsleden kan daarom lager zijn dan de  standaardcontributie.

Veelgestelde vragen

Blijft de maximale vergoeding per jaar 600 euro voor een gezin?

Ja, ongeacht het aantal meeverzekerde gezinsleden blijft de maximale vergoeding 600 euro per gezin.

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als mijn meeverzekerde kind 18 jaar wordt?

Dan is deze niet meer meeverzekerd. Je betaalt ook geen bijdrage meer over de periode na de 18e verjaardag.

Veelgestelde vragen

Kan ik nog wel declareren voor kinderen na hun 18e verjaardag?

Het is alleen mogelijk kosten met een factuurdatum voor hun 18e verjaardag te declareren. Vanaf 2025 moet je ook aangegeven hebben dat het kind meeverzekerd is, anders is het kind niet meeverzekerd.

Veelgestelde vragen

Waren partner en kinderen t/m 2024 automatisch meeverzekerd?

Ja, over de periode t/m 31 december 2024 kunt u facturen/ kosten voor uw gezinsleden declareren op basis van de geldende voorwaarden.

Veelgestelde vragen

Ik wil één of meer van mijn gezinsleden niet meeverzekeren. Moet ik ze dan wel opgeven?

Nee, dat hoeft u niet te doen.

Veelgestelde vragen

Mijn gezinsleden zijn al bekend in het systeem. Zijn ze nu ook vanzelf meeverzekerd?

Nee, u moet ze aanmelden in MijnVillandry. In de maanden januari tot en met maart 2025 kunt u ze aanmelden zonder wachttijd op het indienen van een declaratie. Als u ze in of na april aanmeldt, geldt er een wachttijd van 3 maanden voordat u een declaratie mag indienen.

Veelgestelde vragen

Als ik mijn gezinsleden pas in maart 2025 aanmeld, mag ik dan wel voor hen declareren over de periode ervoor?

Ja, alle gezinsleden die uiterlijk 31 maart 2025 zijn aangemeld via MijnVillandry hebben geen wachttijd en kunnen declareren vanaf 1 januari 2025.

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als ik gezinsleden pas in of na april 2025 aanmeld?

Dan geldt er een wachttijd voor de declaraties van het gezinslid van 3 maanden.

Veelgestelde vragen

Kan ik één of meer gezinsleden wel aanmelden en andere gezinsleden niet?

Ja, dat is geheel uw eigen keuze.

Veelgestelde vragen

Ben je verplicht je gezinsleden mee te verzekeren als je afgelopen jaar of jaren daarvoor gedeclareerd hebt?

Nee, het is een geheel vrijwillige keuze. Maar u kunt niet meer declareren voor gezinsleden die u niet hebt meeverzekerd.

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als ik wel mijn contributie betaal maar niet die van mijn meeverzekerde gezinsleden?

Voor verreweg de meeste leden wordt de contributie automatisch geïncasseerd. Is dat bij u niet het geval en u betaalt niet het hele bedrag dan kan uw recht op vergoedingen vervallen. Dit geldt ook wanneer de incasso wordt teruggeboekt.

Veelgestelde vragen

Er staat dat het gaat om thuiswonende kinderen. Nu wonen de kinderen niet permanent bij mij thuis door studie en/of scheiding

Declaraties voor kinderen op kamers of deels wonend op het adres bij de andere ouder worden in de praktijk doorgaans goedgekeurd. In lijn hiermee kunnen kinderen op kamers of deels wonend op het adres bij de andere ouder aangemeld worden als meeverzekerd.

Veelgestelde vragen

Waarom is het maximale vergoedingsbedrag 600 euro voor een gezin en krijg je geen hogere maximumvergoeding als je meer geregistreerde gezinsleden hebt?

Als u meer gezinsleden hebt aangemeld, is de kans ook groter dat u richting het maximale vergoedingsbedrag gaat declareren.
In de praktijk wordt door de leden van Villandry heel zelden meer dan € 600 per jaar geldig gedeclareerd. Het verhogen van het maximum lijkt daarom niet nodig.

Veelgestelde vragen

Als ik mijn pasgeboren kind vergeet aan te melden, tot hoelang heb ik dan de tijd om dat te doen.

Pasgeboren kinderen kunnen tot 6 maanden na hun geboorte aangemeld worden, zonder wachttijd. We snappen dat je na de geboorte niet meteen denkt aan de aanmelding.

Veelgestelde vragen

Hoe meld ik gezinsleden aan?

Vanaf 1 januari 2025 via Mijn Villandry.

Veelgestelde vragen

Als ik midden in het jaar een gezinslid afmeld, krijg ik dan contributie terug?

Nee, de contributie geldt tot het einde van het jaar. De afmelding gaat dus in op 1 januari van het volgende jaar.

Veelgestelde vragen

Als ik een gezinslid aanmeld midden in het jaar, hoeveel moet ik dan betalen voor het gezinslid?

Over de verzekerde maanden 0,50 euro per maand.

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als ik (per ongeluk) een declaratie indien voor een niet meeverzekerd gezinslid?

Dan wordt deze niet in behandeling genomen.

Veelgestelde vragen

Wordt de contributie in 2026 weer verhoogd?

Villandry is een vereniging zonder winstoogmerk.

Het bestuur is niet van plan om elk jaar de contributie te verhogen. Wel bekijken we jaarlijks of de opbrengsten en de kosten in evenwicht zijn. Voor 2026 kunnen we daar nog niets over zeggen.

Veelgestelde vragen

Worden er niet teveel persoonlijke gegevens vastgelegd bij de aanmelding?

Nee, we leggen niet meer informatie vast dan nodig is voor de beoordeling van de declaraties. Dit is conform de Wet op de Privacy.

Veelgestelde vragen

Ik zou graag iemand willen spreken over een persoonlijke vraag. Met wie kan ik contact opnemen?

U kunt op  werkdagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur telefonisch contact opnemen via  088-8471700.

Veelgestelde vragen

Waar vind ik het vergoedingenoverzicht?

U vindt het vergoedingenoverzicht hier.

Veelgestelde vragen

Hoe snel wordt er uitbetaald?

De verwerking van uw declaratie duurt ongeveer vier weken. Als uw declaratie in orde is, ontvangt u van ons geen tussentijds bericht. Binnen vier weken maken wij de vergoeding aan u over.

Veelgestelde vragen

Wat is de maximale vergoeding?

Er geldt in 2023 een maximum vergoeding van € 600,- per gezin per jaar. Als u de maximum vergoeding heeft bereikt, krijgt u daarover bericht van Villandry.

Per categorie vergoeding geldt in sommige gevallen ook een maximum bedrag per jaar. Dit kunt u terugvinden op het vergoedingenoverzicht.

Veelgestelde vragen

Mijn declaratie is afgekeurd. Wat kan ik doen?

Het kan voorkomen dat uw declaratie wordt afgewezen. De kosten die u declareert komen dan niet voor vergoeding in aanmerking. Welke kosten voor vergoeding in aanmerking komen, kunt u terugvinden op de vergoedingenlijst.

Veelgestelde vragen

Wat is mijn eigen bijdrage/eigen risico?

Bij uw zorgverzekering heeft u te maken met een eigen risico en in sommige gevallen ook met een eigen bijdrage. De eigen bijdrage is niet hetzelfde als het eigen risico. De eigen bijdrage betaalt u voor bepaalde zorg en kan zowel gelden voor zorg uit de basisverzekering als voor zorg uit de aanvullende verzekering.

Het eigen risico is het bedrag dat wettelijk bepaald is en dat men eerst zelf betaalt. Het eigen risico geldt voor bijna alle zorg uit de basisverzekering, maar niet voor de zorg uit de aanvullende verzekering.

Heeft u zorg nodig waarvoor het eigen risico én de eigen bijdrage geldt? Dan betaalt u altijd de eigen bijdrage bovenop het eigen risico.

Bij Villandry komen de kosten voor eigen bijdrage en het eigen risico voor vergoeding in aanmerking.

Veelgestelde vragen

Hoeveel foto’s kan ik uploaden?

U kunt via Mijn Villandry maximaal 20 documenten per declaratie uploaden. De documenten mogen niet groter zijn dan 5 MB per stuk.

Veelgestelde vragen

Wat is een beschikking?

Een beschikking is een document van de zorgverzekeraar of andere instantie (bijvoorbeeld gemeente), waarin wordt aangegeven welk deel van de kosten door hen wordt vergoed en welk deel niet. Dat document is voor Villandry nodig, om te kunnen bepalen of u recht heeft op een vergoeding van Villandry.

Veelgestelde vragen

Wat moet ik insturen?

Stuur de originele nota’s op naam in. Stuur ook altijd de beschikking van de zorgverzekeraar of andere instantie (bijvoorbeeld gemeente) in, waarin wordt aangegeven welk deel van de kosten door hen wordt vergoed en welk deel niet. Indien de zorgverzekeraar niets vergoed, stuurt u dan ook daarvan een bewijs mee. In sommige gevallen is ook een medische indicatie noodzakelijk. Dit kunt u terugvinden in de vergoedingenlijst.

Veelgestelde vragen

Voor wie kan ik declareren?

Als u lid bent van Villandry kunt u zorgkosten declareren voor uzelf, en ook voor uw partner en voor uw inwonende kinderen tot 18 jaar mits ze meeverzekerd zijn. Let op: Het is niet toegestaan om dezelfde declaratie door meerdere leden van hetzelfde huishouden in te laten dienen.

Veelgestelde vragen

Wat kan ik declareren?

Bij vergoedingen kunt u precies zien welke kosten bij Villandry voor vergoeding in aanmerking komen en onder welke voorwaarden u kosten kunt declareren.

Veelgestelde vragen

Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord kwijt. Hoe kan ik deze gegevens opnieuw opvragen?

U kunt via de knop ‘wachtwoord vergeten’ in Mijn Villandry uw inloggegevens opnieuw opvragen. Deze gegevens worden dan verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres.

Veelgestelde vragen

Hoe maak ik een account aan?

U kunt voor Mijn Villandry zelf inloggegevens aanmaken aan de hand van een activatiecode. Deze activatiecode kunt u aanvragen bij Villandry per email, via de contactpagina, of via telefoonnummer 088 - 8471700.

Veelgestelde vragen

Mag ik lid blijven als ik met pensioen ga?

Als u met pensioen gaat, kunt u lid blijven van Villandry.

Veelgestelde vragen

Hoe word ik lid?

Iedereen die in het Openbaar Vervoer of daaraan gelieerde ondernemingen werkt, kan lid worden van Villandry. Via het inschrijfformulier op de website kunt u zich online inschrijven.

Als u nog geen zes maanden werkzaam bent in het Openbaar Vervoer, kunt u na het lid worden meteen aanspraak maken op onze vergoedingen. Wordt u later lid, dan heeft u een wachttijd van een jaar en kunt u in het eerste jaar geen onkosten bij ons declareren.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Veelgestelde vragen

Waarom stijgt de contributie in 2025?

Deze stijging stelt onze welzijnsvereniging in staat om ook de komende jaren behandelingen te vergoeden die niet (geheel) onder de dekking van uw normale ziektekostenverzekering vallen zonder dat wij hiervoor onze reserves moeten aanspreken.

Veelgestelde vragen

Hoeveel stijgt de contributie?

De contributie per lid stijgt van 39 naar 42 euro. Voor meeverzekerde gezinsleden geldt een extra contributie van 6 euro per persoon per jaar.

Veelgestelde vragen

Hoe is het bedrag van 6 euro per gezinslid tot stand gekomen?

In beginsel zijn  de voordelen van het lidmaatschap groter voor leden die ook declareren voor  gezinsleden. Het aantal declaraties en daarbij horende vergoedingen is minder  groot dan het aantal declaraties en het vergoedingenbedrag voor de leden  zelf. De bijdrage voor gezinsleden kan daarom lager zijn dan de  standaardcontributie.

Veelgestelde vragen

Blijft de maximale vergoeding per jaar 600 euro voor een gezin?

Ja, ongeacht het aantal meeverzekerde gezinsleden blijft de maximale vergoeding 600 euro per gezin.

Veelgestelde vragen

Waren partner en kinderen t/m 2024 automatisch meeverzekerd?

Ja, over de periode t/m 31 december 2024 kunt u facturen/ kosten voor uw gezinsleden declareren op basis van de geldende voorwaarden.

Veelgestelde vragen

Mijn gezinsleden zijn al bekend in het systeem. Zijn ze nu ook vanzelf meeverzekerd?

Nee, u moet ze aanmelden in MijnVillandry. In de maanden januari tot en met maart 2025 kunt u ze aanmelden zonder wachttijd op het indienen van een declaratie. Als u ze in of na april aanmeldt, geldt er een wachttijd van 3 maanden voordat u een declaratie mag indienen.

Veelgestelde vragen

Als ik mijn gezinsleden pas in maart 2025 aanmeld, mag ik dan wel voor hen declareren over de periode ervoor?

Ja, alle gezinsleden die uiterlijk 31 maart 2025 zijn aangemeld via MijnVillandry hebben geen wachttijd en kunnen declareren vanaf 1 januari 2025.

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als ik gezinsleden pas in of na april 2025 aanmeld?

Dan geldt er een wachttijd voor de declaraties van het gezinslid van 3 maanden.

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als ik wel mijn contributie betaal maar niet die van mijn meeverzekerde gezinsleden?

Voor verreweg de meeste leden wordt de contributie automatisch geïncasseerd. Is dat bij u niet het geval en u betaalt niet het hele bedrag dan kan uw recht op vergoedingen vervallen. Dit geldt ook wanneer de incasso wordt teruggeboekt.

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als ik (per ongeluk) een declaratie indien voor een niet meeverzekerd gezinslid?

Dan wordt deze niet in behandeling genomen.

Veelgestelde vragen

Wordt de contributie in 2026 weer verhoogd?

Villandry is een vereniging zonder winstoogmerk.

Het bestuur is niet van plan om elk jaar de contributie te verhogen. Wel bekijken we jaarlijks of de opbrengsten en de kosten in evenwicht zijn. Voor 2026 kunnen we daar nog niets over zeggen.

Veelgestelde vragen

Worden er niet teveel persoonlijke gegevens vastgelegd bij de aanmelding?

Nee, we leggen niet meer informatie vast dan nodig is voor de beoordeling van de declaraties. Dit is conform de Wet op de Privacy.

Veelgestelde vragen

Ik zou graag iemand willen spreken over een persoonlijke vraag. Met wie kan ik contact opnemen?

U kunt op  werkdagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur telefonisch contact opnemen via  088-8471700.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Werkgevers

VolkerRail

Bezoek website
Werkgevers
Werkgevers
Werkgevers

Witte Kruis Middelen

Bezoek website
Werkgevers

Keolis Nederland

Bezoek website
Werkgevers
Werkgevers

Reisinformatiegroep 9292

Bezoek website
Werkgevers
Werkgevers
Werkgevers
Werkgevers
Werkgevers
Werkgevers
Werkgevers
Werkgevers
Werkgevers
Werkgevers
Werkgevers
Werkgevers
Werkgevers

Breng / Transdev

Bezoek website
Werkgevers

BAM Infra Rail

Bezoek website
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Bestuursleden

Bas von Königslöw

Sinds 2021 ben ik als penningmeester bij Villandry. Van 2000 tot 2021 heb ik gewerkt als business controller bij NS na een loopbaan bij diverse (semi-) overheidsorganisaties.

Lees meer
Bestuursleden

Abdullah Chatrioui

In juni 2011 ben ik gestart als Hoofdconducteur bij NS. Na een paar jaar heb ik de overstap gemaakt naar Teammanager en heb ik diverse functies gehad als operationeel leidinggevende.’

Lees meer
Bestuursleden

Angela Kooij

Voor mij staat vast dat investeren in het welzijn en vervolgens de persoonlijke ontwikkeling op lange termijn voor personen én organisaties veel meer waarde creëert dan alleen het sturen op resultaat.

Lees meer
Bestuursleden

Helen Koper

Als bestuurslid houd ik me bezig met de medische commissie. Op deze manier hoop ik een bijdrage te kunnen leveren aan Villandry.

Lees meer
Bestuursleden

Jonne van Eck

Ik houd me bezig met de communicatie van Villandry en zit in de medische commissie.

Lees meer
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Heb je een vraag?

Bekijk dan eerst de lijst met onze veelgestelde vragen. Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen die klanten zoals jij hebben gesteld. Staat je vraag er niet tussen? Zoek dan eens binnen onze kennisbank.