Het bestuur van onze welzijnsvereniging.
Villandry is in 1907 opgericht als herstellingsoord voor OV-personeel. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een professionele welzijnsvereniging die een bijdrage levert aan het welbevinden van medewerkers binnen het Openbaar Vervoer.
In juni 2011 ben ik gestart als Hoofdconducteur bij NS. Na een paar jaar heb ik de overstap gemaakt naar Teammanager en heb ik diverse functies gehad als operationeel leidinggevende.’
Voor mij staat vast dat investeren in het welzijn en vervolgens de persoonlijke ontwikkeling op lange termijn voor personen én organisaties veel meer waarde creëert dan alleen het sturen op resultaat.
Sinds 2021 ben ik als penningmeester bij Villandry. Van 2000 tot 2021 heb ik gewerkt als business controller bij NS na een loopbaan bij diverse (semi-) overheidsorganisaties.
Als bestuurslid houd ik me bezig met de medische commissie. Op deze manier hoop ik een bijdrage te kunnen leveren aan Villandry.
Ik heb ‘communicatie’ en de website in mijn portefeuille. Twee belangrijke onderwerpen, omdat we meer met elkaar kunnen als collega’s goed geïnformeerd zijn.
Alle administratieve en ondersteunde diensten van Villandry worden sinds 1 januari 2013 uitgevoerd door Patch in ’s-Hertogenbosch. Patch onderhoudt voor Villandry de ledenadministratie, behandelt alle declaraties en draagt zorg voor de betalingen. Verder zijn het de medewerkers van Patch die namens Villandry alle telefoontjes, e-mailberichten en brieven beantwoorden.
Bekijk dan eerst de lijst met onze veelgestelde vragen. Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen die klanten zoals jij hebben gesteld. Staat je vraag er niet tussen? Zoek dan eens binnen onze kennisbank.